Oglašavanje javnosti putem masovnih medija datira duže od jednog veka u različitim pojavnim oblicima. Od pojave radio stanica, štampanih izdanja i televizijskog programa ispisala se čitava jedna istorija, sve do danas kada prvo mesto preuzima internet – posebno medijski portali i društvene mreže na kojima se neiscrpno nižu najnovije vesti.
Od davnog vremena pojave štamparije iz 15. veka, kreiraju se mogućnosti za informisanje ljudi, koje su sa protokom godina sve unapređenije, savršenije i kompletnije. Medijski portali su mesto koje osvaja veliki broj posetilaca zbog svog kvaliteta i dizajna, zahvaljujući čemu se uvek rado vraćaju na istu adresu da saznaju vesti dana, aktuelnosti, događaje i zanimljivosti.
Medijski portali plasiraju vesti odmah nakon nastanka sa bogatim sadržajem
Kada se uporede medijski portali, kao inovativni i kvalitetno osmišljeni sajtovi na čijim stranicama se postavljaju najnovije vesti sa tradicionalnim načinima oglašavanja, jedna od osnovnih prednosti jeste brzina i lakoća plasiranja i pronalaska sadržaja. Naime, deluje da gotovo istovremeno sa događajem, sve dostupne informacije budu postavljene na medijski portal. Ipak, to nije izvodljivo naravno, ali medijske kuće imaju iskusne, profesionalne i vredne novinare koji uvek budu na nivou zadatka i na licu mesta kada su u pitanju važna dešavanja, na osnovu kojih se stvaraju vesti dana.
Zbog toga, vesti se mogu pronaći brzo i za vrlo kratko vreme na portalu, a uz dostupnost aplikacija se dobija obaveštenje na mobilni telefon, čim se plasiraju. Sadržaj vesti kombinuje realan i gramatički ispravan tekst koji je jednostavan za čitanje bez obzira na vrstu uređaja na kojem se prati, uz dodatak slika, ilustracija, video zapisa i animacija. Sve to, čini da medijski portali budu idealno mesto za informisanje u modernom vremenu.
Najnovije vesti na internetu se prilagođavaju posetiocima portala
Cilj postavljanja vesti na medijske portale jeste da budu čitanje, gledanje, posećene, čak i „podeljene“ na društvenim mrežama. Zbog toga, sve medijske kuće teže da maksimalno isprate vesti dana, brzo ih formiraju i prezentuju putem modernih sajtova. Značajna doza fleksibilnosti interneta kao prostora za oglašavanje, posebno putem portala ogleda se u tome da je dostupnost za najnovije vesti univerzalna, bez obzira na vreme, mesto i uređaj sa kojeg će se pratiti.
Moderna tehnologija učinila je da se medijski portali pedantno prilagođavaju uređaju sa kojeg se vesti prate, kako bi se se dobio kompletan i kvalitetan uvid u detaljno pripremljen sadržaj. Uz to, jednom pregledane vesti se uvek mogu pronaći naknadno, pogledati i pokazati drugima, osim u slučaju kada se iz nekog razloga obrišu. Naravno, cilj medijskih portala nije postavljanje vesti koje će se nakon vremena obrisati, zbog čega je uglavnom dostupnost obezbeđena ne samo na nivou jedne, već i niza godina. Navedene karakteristike čine da se najnovije vesti, kao i svi drugi sadržaji na portalima maksimalno prilagođavaju potrebama posetilaca, jer ih mogu pronaći uvek i svuda.
U modernom vremenu prepoznat je veliki značaj medijskih portala za plasiranje vesti raznovrsnih oblasti, disciplina i kategorija. Mogućnost brzog i lakog pregledanja uz kvalitetan sadržaj koji je obogaćen snimcima, ilustracijama, čak i linkovima ka drugim adresama, daju visok stepen atraktivnosti i multifunkcionalnosti internet vesti. Zbog svega toga, medijski portali su više nego opravdano visoko pozicionirani kao vid oglašavanja koji privlači ogroman i sve veći broj posetilaca na svoju adresu.